YouRaiseMeUp.

Jag gräver ner mig i alla böcker snart, seriöst, skjut mig! Jag har ÄCKLIGT jävla mycket att göra, så är lite förbannad på mig själv nu faktiskt, vafan har jag inte gjort det tidigare för?! Störande!
Jag är klar med den ena filmanalysen nu i alla fall, och uppsatsen om puberteten. Hade tänkt hinna renskriva dom två kvarstående praktikuppgifterna ikväll också. Och imorgon ska jag ge mig på montessori uppsatsen och naturkunskapen, håårt liv, jag vet!

Jag tog mig en pause från pluggandet förut och gick ut i solen med Kimis, jätteskönt!
Klockan tickar, och lovet börjar lida mot sitt slut, uusch & blä! Sista sovmorgonen imorgon! Jag börjar känna mig hungrig, ska gå och göra mig någonting att äta. Sedan försöka få med min mamma och sola en stund! Jag behöver koppla av lite tror jag!
Imorgon ska jag till banken klockan tre & prata lån till frisörutbildningen, min pappa är snäll & följer med mig som moraliskt stöd!

jag vill bara hålla dig
du är allt som jag vill ha
jag har aldrig varit kär
som jag är i dig
jag har aldrig känt såhär
det kan jag lova dig.

Allt som du gjort för mig,
visar att du bryr dig.







Puss! /e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0