VADJAGÄNGÖR.

Idag så bytte jag däck på mammas bil hemma hos farfar. Med lite hjälp från pappa dock! ;) Sedan så började jag tvätta den, men det var inge vidare roligt så pappa fick ta över! Hann ta en fika med pappa & farfar också, sockerdricka & kanelbulle, muuums!
Efter det så åkte jag till Intersport och hämtade ut mina nya converse, vita var dom ju i alla fall, kommer inte våga använda dom i det här skitiga vädret! Dom gamla får funka ett tag till framöver!
När jag endå var ute och gled runt så passade jag på att åka till PS och ladda på mitt solkort, så nu är det laddat med 300 kronor, najs!:)
När jag väl kom hem så spenderade jag flera timmar vid datorn, genom att inte göra något vettigt alls vid msn, ganska ovärt! Beror på hur man ser det! :)
Vid åttatiden så räddade Johan mig från mitt tråkiga liv vid datorn, så vi åkte runt i bilen och gled lite. Vi var runt i Vingåker och ja, lite överallt! Det var trevligt! Nu är jag hemma från det också, och har precis varit ute med hunden.
Ska nörda lite vid datorn nu, som vanligt!




du behöver inte svara,
bara jag får förklara,
även om vi är vänner,
vill jag du ska veta vad jag känner.



Puss! /E


Kommentarer
Postat av: henric med c

vinter däck byta nu hallo ja har mina på än ,men som sagt ja kör tunga fordon "amatörer# inte undra på att de händer olyckor "mannen som vet o kan om fordon i halka"

2010-04-07 @ 02:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0