Bad Romance

Praktikbesöket gick bra idag, bara hoppas på att man kommer trivas där med! :) Efter skolan åkte jag och Krille med Victort som lämnade av oss vid tandläkaren. Ringde dit imorse och fick tid klockan halv tre. Dom gjorde inget speciellt mer än att "limma" på något skräp, så jag har fortfarande jätteont på båda sidorna, blir så trött på't! Ska tillbaka den 18! men liksom 16 dagar kvar.. JAG HATAR TANDLÄKARN!
Efter tandläkarn gick jag och Krille till Donkan, där jag försökte trycka i mig två cheesburgare, efter mycket om och men lyckades jag! Sen gick vi in på H&M och jag köpte mig en ny foundatuion, provade på en ny, så får se hur den är!
Vi avslutade med att gå in på Netto och jag köpte godis, oooovanligt?! nej! och äckliga chips till Krille, dock tyckte han om dom, vilket var positivt! Jag är så snäll ibland!
Mamma hämtade upp oss vid stadsparken, och vi åkte hem till mig. Jag gick och la mig en stund, sen gick vi hem till Krille, startade hans mammas bil och åkte ner på stan och hämtade henne. Sen åkte vi hem till mig igen, jag käkade, sen åkte vi ut med bilen igen, lite överallt! Sen hem till mig och ut med Kimis, sen åkte han hem!
Nu har jag nyligen duschat, ska klä på mig något att soooova i, sen borsta gaddarna och sova i tid. Jag har ont i huvet och tandvärk som sjutton, får se om det blir skola för mig imorgon, annars håller jag mig hemma, tar sovmorgon och pluggar ikapp i allt jag ligger efter i, fast vet inte om jag har böcker hemma förresten, skitsamma!


Kommentarer
Postat av: henric med c

4 månader kvar till studenten dags o förbereda ja har börjat hoppas du ej rodnar.Vad heter rektorn på din skola.

2010-02-03 @ 03:45:17
Postat av: henric med c

japp 4 månader innan studenten

2010-02-03 @ 03:55:12
URL: http://trojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0