det börjar dra ihop sig.



Som sagt, det börjar dra ihop sig inför studenten, inte långt kvar alls nu! På måndag går vi ut på praktik, sen när vi kommer tillbaka har vi drygt bara en och en halv måndad kvar till studenten!
Jag vill ha en snygg studentklänning, någon speciell som inte alla andra har, vet dock inte vart jag ska hitta den! Studenten är något man tar bara en gång här i livet!
Hittade denna söta klänning på stylebystars.com, men jag vet inte vad jag vill ha. Jag känner mig väldigt tidigt ute, men senare så kommer alla storlekar vara slut och man kommer få panik om man ska leta klänning i slutspurten! Jag menar inte att jag ska köpa klänning till studenten nu, men inom dom närmaste månaderna. Trots allt bara 4 månader kvar nu! Uuuusch, vad hemskt egentligen! Vad ska man göra sen om dagarna, det är ju inte det lättaste att få jobb så som det ser ut just nu! Och plugga vidare är ingenting jag vill göra direkt efter heller. Jag vet inte ens vad jag vill bli, vill inte jobba med barn i alla fall, så mycket vet jag! Frisör vill jag bli, men går inte det, vad ska jag satsa på då?!

Mamma var precis och kollade på en tre, vi ska kanske tillbaka och kolla senare igen, så ska vi kolla på en etta till mig, yey! :) jag börjar få vuxenpoöng, körkortet är kirrat, och snart kanske egen lägenhet!
Under förmiddagen så skrev jag klart projektrapporten, så jävla skönt! Men har hela naturkunskapsarbetet kvar, som ska vara färdigt på fredag, mindre kuuuul. Men ska sätta mig med det senare ikväll och imorgon, just nu orkar jag inte plugga mer! Som ni kanske märkt så gick jag inte till skolan idag, vaknade upp och hade jätteont i halsen, munnen och huvudet, kände mig febrig och dan, så jag ringde och sjukanmälde mig. Låg och sov till typ 10:00, skönt! Nu har jag precis ätit, pyttipanna & stekt ägg ala Empan! gott! :) Har fortfarande ont i huvudet, så ska ta mig en alvedon, sen gå ut i snöstormen med min älskade hund!

BTW, det är massa snö på mitt fönster, det ser läskigt ut för man ser inte ut när man ligger i sängen! Intressant?! nej, kanske inte. Men var bara tvungen att skriva det! 

JAG VILL HA EN EGEN BIL, det vill jag haaaaaaaa..........

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Adam the king

tänka dig emelie...jag har REDAN massa vuxenpoäng!! Egen lägenhet , egen bil .. "jobb" :D

2010-02-06 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0