Första praktikdagen.

Ligger helt slut i sängen, mitt huvud gör ont som fan. Haft ont i huvudet hela eftermiddagen, tagit alvedon, men det verkar inte hjälpa. Praktiken idag var helt okej, visst att det var långtråkigt då det inte hände mycket, men skönt det med på ett sätt. Började klockan nio och fick sluta halv fyra. Imorgon börjar jag halv nio, vi får se hur det går. Mattis är min favvis i alla fall! Den lillplutten! :)
När jag kom hem var jag ashungrig, så åt massa mackor. Mitt huvud pallar inte av att knappt äta något på en hel dag när man slutar så pass sent. Maten är ju inte direkt i stora lass, och jag som äter massa mer nuförtiden var inte ens mätt när jag ätit klart. Jag vet inte hur jag ska göra med den saken, men det måste ju finnas någon lösning tillslut, orkar i alla fall inte ha huvudvärk varje dag pågrund av att jag äter för lite.
Nu har jag precis ätit mat här hemma, ligger som sagt i sängen med datorn i knät. Ska pallra mig ut med hunden i kylan. Vill inte ligga kvar här för länge, kommer bara somna då, och sen kan jag inte sova ikväll istället. Nog för att det skulle vara skönt,
men får lägga mig tidigt sen istället...


Kommentarer
Postat av: henric med c

Ät kött o sen en sallad som efter rätt "gott råd" o drick mjölk.D vitaminer i mjölk. protein i kött eller pasta som innehåller kolhydrater.??????

2010-02-09 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0