Godnatt

Ligger i sängen med datorn i knät. börjar bli dags att sova snart va?! Lyssnar på någon skitlåt med Itchy daze på spootify! Orkar inte byta!
Idag har jag varit i Linköping på Ikea, vi inhandlade en loftsäng till Robin. Och jag köpte en hylla till mig, 5 ljuslyktor och 100 värmeljus! Jag älskar ljus!
Mitt rum ser ut som ett rent helvete just nu, det går fan inte att gå på golvet. Har fastnat vid datorn hela kvällen/natten så inte hunnit plocka undan det, får göra det imorgon! Brukar låta så, hooost!*
Nej, man kanske skulle dra sig. Klockan tickar iväääg. Suuuck....

Du får mig att le, även när det är tungt och jobbigt! :*

Kommentarer
Postat av: beccis

"Du får mig att le, även när det är tungt och jobbigt! :*"



vem ? =)

2010-02-07 @ 16:06:09
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0