I'm sick of this.

Mamma kom precis hem med godis till mig! Tuttifrutti -orginal <3! Stor jädra påse!
Själv sitter jag och kollar på olika bal och studentklänningar, men hittar inget snyggt. SÅ vette fan vad jag ska ha på mig under dom tillfällena!
Jag har i alla fall hittat en Bikini från Nelly.com som jag vill ha, en helsvart, jättesöt! Och så ett par nya vita converse!
Under lovet nästa vecka ska jag köpa mig mitt efterlängtade solkort och börja sola regelbundet, blivit jätteblek nu, uusch! Bara jag blir frisk så kan man slippa känna sig så låst. Finns ingenting att göra när man ligger hemma och är sjuk, blir bara datorn, tvn och sovaaa..

Jag har i alla fall dammat av min hylla med ljuslyktor över sängen, duktigt Emelie! Nu vet jag inte vad jag ska göra, men börjar bli hungrig igen! Ska sluta proppa i mig godis och gå ut i köket och göra några smörgåsar istället!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0