Jag är glad!

Ja, minsann det är jag!
Fick ett telefonsamtal för någon timme sen från frisörskolan, och jag ska på intagningsprov den 25 mars i Stockholm! Det kan fanimej inte bli bättre! Skitniice! :))
Just nu sitter jag hemma hos Beccis i Flen, på hennes sängkant! Hon sitter vid sin dator och jag vid min! Haha, vi har inget bättre för oss. Båda är hungriga som två svin, så jag har ringt min far och han har lovat mig pizza! Han är snäll han!
Pappa hämtade mig hemma vid tvåtiden, sen körde jag hit! Automaten, lite läskigt faktiskt eftersom jag är så van med manuell nu :P

Nu ska jag måla mina naglar och vara lite social, sen vänta på att min pappa ska ringa så jag får lite käk i magen! Får se om jag tar bilen hem ikväll eller om jag stannar hos pappa tills imorgon :)

/ Empaaaaaaaaaaaans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0