Over you

Skolan idag var jättetråkig, jag var hungrig hela tiden fastän jag åt bra i matsalen! Efter skolan skjutsade Victort hem mig till Kristofer, där spelade jag lite spel på funplanet, käkade hamburgare och sov! Jag var så sjukt trött! Sen åkte vi till Specce och jag köpte vindruvor och glass. Vindruvorna var dock inge goda, dom var sura som sjutton! Lillebror och jag tog oss en tripp med mammas lilla bil till Forssjö, där vi köpte ägg mitt ute på landet, läskigt i mörkret! Nu har jag precis duschat, ska hämta dom äckliga vindruvorna och sätta mig framför tvn en stund.
Imorgon ska jag på studiebesök på min kommande praktikplats, klockan nio ska jag vara där! Hoppas på att mamma kan skjutsa mig, har inte lust att gå till värmbol, och sen tillbaka till skolan.

- jag saknar dig, så sjukt jävla mycket. Kom tillbaka till mig!

/ Empaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0