party @ Bygdegården in Baggetorp!

Igår var det party i Baggetorp! Det var Frida och Matilda som stod för festen! Tusen tack! Det var superkul :) Kom dit vid kvart i åtta, och lämnade festen vid tolv redan för att Krille inte mådde bra alls. Pappa hämtade oss, och vi skjutsade hem Krille efter mycket om och men! Sen skjutsade pappa mig vidare ner på krogen, där jag mötte Becca och Sandra! Det var rätt lamt ute på stan igår alltså! Vi satt och snackade med Lalle och hans kompis, så sjukt störda, fyfan vad jag skrattade! Sen kom Virro och gjorde oss sällskap en stund :) Men jag har lärt mig en sak nu faktiskt, man ska ALDRIG gå ut på krogen en lördag, det är bara äldre tråkigt folk ute, så sämst! Ska man ut och träffa folk så är det fredagarna som man ska ut på! Så aldrig mer krogen för mig en lördag i denna stad, så sämst alltså!
Jag kom hem vid halv två eftersom det var så tråkigt på krogen och dom andra drog med nattbussen. Sovit jätteilla inatt, vaknat till och från hela tiden. Idag har jag bäddat rent i sängen, plockat undan lite i mitt rum, städat på min toalett, rensat bland mitt smink och jaa, varit allmänt seg om jag säger så! Har inte ens orkat göra mig iordning.. Ska göra det nu lite enkelt och dra hem till min spyfluga en stund, är ju trots allt alla hjärtans dag idag!

Imorgon är det praktik igen, 8:30 - 15:30, bläääääää!

Jag, Lindman och Krillepung!



Fridlutt och jag! :)


Bilderna är tagna från Fridas faceboook! :) Har lite bilder på min mobil med, men har inte tid att lägga in dom just nu, antingen blir det senare eller någon annan dag! :)

puss va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0