sometimes you know.

Nu har jag precis gjort mig iordning för natten! Skönt!
Jag har värsta tandvärken, så imorgon ska jag ringa till tandläkarn som jag älskar så sjukt mycket, eller inte.. hatar att gå dit, men haft ont till och från i fan tre veckor nu, så nu får jag ta mig i kragen!
Jag har tryckt i mig hela asken med dom äckliga vindruvorna fastän jag inte ville ha, fick tvångstankar om jag inte åt av dem, så var bara tvungen! Haha. Nu är dom slut i alla fall, bra det! Lillebror och jag poppade popcorn, hällde upp pepsi och la oss i min säng för att kolla på Eva&Adam förut, det var länge sen man kollade på video om man säger så! haha, men det var mys!
Nu ska jag läsa igenom dom tio sidorna i pedagogiskt ledarskap, har prov imorgon! Sen vid tio i så ringer min snygging!
Puss på han! :)


Godnatt!

/ Empaaaaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0