TiK tOk

Jag beslutade mig för att följa med till Stockholm igår. Det var helt okej, :)) på dramaten träffade vi Johan Falk! haha. Det tyckte alla var värsta grejen! så jag joinade jag med! :)
Kom hem straxt innan elva på kvällen. Köpte mig ett par nya leggings, en topp och en kofta under tiden som vi gick runt på stan! Becca och jag käkade en äcklig pizza i kungshallen! Den brukar vara god, men fan inte igår!

Idag har jag inte heller varit på praktiken. Kände mig febrig igår kväll när jag kom hem. Sen imorse hade jag ont i halsen och var jättetäppt i näsan! Nu känner jag mig piggare, så imorgon blir det praktiken. Sista dagen innan sportlovet, skönt! Denna vecka har gått grymt fort, har säkerligen med att göra att jag varit sjuk och inte gjort något alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0