Alive.

Värsta natten upplevde jag inatt, fyfan vad jag mådde skit verkligen! Vaknade hur många gånger som helst och hostade så tårarna bara rann, helt täppt i näsan var jag med så var jättevsårt att andas! Jättejobbigt att vakna på nätterna sådär, uusch!
Jag är hemma från praktiken idag, har ingen lust att gå dit när jag inte känner mig bra alls, och är så pass hostig. Just nu så känns förkylningen bättre i alla fall, SKÖNT!
Nu har jag precis fixat klart mig, ska åka ner på stan en snabbis, kolla om jag hittar ett par nya små örhängen till dom nyaste hålen, och så ett nytt genomskinnligt nagellack. Sen till pappa och lämna bilen, och ringa till en kille och prata lite om lån till frisörutbildningen :)
Jag ska dra mig nu!


Nytagen bild för bara några minuter sen! Färskvara ni vet ;)
DAGENS;
Body - Ginatricot
Kjol - H&M
Ribbade leggings - kommer inte ihåg


Kör på högklackat idag, får se hur länge jag står ut i det. Conversen får åka med i bilen dom med! ;)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0