Baby.

Någon film kan jag ju säga att det inte blivit av. Duschat har jag gjort i alla fall, sen bara suttit vid msn och degat! Eller nej förresten, jag har städat mitt rum, så nu är det fint igen!
Funderar på att gå och lägga mig, har ont i maaaaagen, mensvärk kallas det! Blääää!
Imorgon blir det troligtvis Marieberg och Ikea! Jag ska köpa lite ramar, väggdekoration och kanske en till spegel! Ett par nya vita converse vill jag ha med mig hem oxå! Men det återstår att se vad det blir! Spännande!

Nu ska jag dra mig, min dator är extremt varm så den måste få sig en tupplur!

Godnatt

En bild från igår & mina två inköp från igår!






/ Empan

Kommentarer
Postat av: henric med c

en fråga o va fan e converse för nått ,på mitt jobb är det en detalj i biltvätt o biltvätt o kläder fattar inte förklara???????????? ööh

2010-03-28 @ 08:36:57
Postat av: Empan

Haha, ett par skooor! :) Sök på google ;)

2010-03-28 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0