Ge mig ett långt looov, taaaaaaack!

Praktiken började idag igen! Jag var inte alls taggad, och dagen var jätteseg! Jag trivs på min praktikplats, men jag vill bara inte gå dit, jag vill INTE jobba med barn! bleee.
Efter praktiken åkte pappa och jag till willys och köpte en till hårfärg till mig, så det är vad jag ägnat mig åt nu under kvällen, färgat min utväxt, mammas utväxt och slingat min lillebror, niiice!
Hämtade ut mitt paket från H&M förut, det innehöll vårjackan och skorna som jag beställde för riktigt länge sen! Både och passade perfekt, så det får åka in i min garderob! Inte lika rolig faktura på sisodär 700 kr, men det löser sig! :)
Nu har jag precis varit ute med hunden, och nyss ätit en knäckemacka med ost och ett stort glas kall oboy till den! Så nu ska jag stänga av denna sak och föna mitt hår innan jag ska lägga mig i min sköööna säng! Måste borsta tänderna innan oxå!

Praktik imorgon, 8.30 - 15:30, jaaaag villllllll haaaaaaaa loooooooooov, snääällllllla!

Måste bara skriva att jag älskar min Kimis nu när han ligger här bredvid mig på golvet, han är den bästaste!<3


GoDnAtT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0