hur mycket tid ska jag ge dig?

Jag har nu insett att mina rubriker oftast inte har något med inlägget att göra, men det är saksamma!

Nyligen kommit hem från praktiken som inte varit något vidare rolig idag! Alla barn var på så sjukt jävla dåligt humör, dom små skulle bäras hela tiden, och dom stora bara bråkade! Vattenkoppor som går, så en liten kille fick vi skicka hem.. Stackarn!
Aja, nog om det, nu är jag hemma i alla fall. SKÖÖNT!
Jag börjar känna mig krasslig i halsen, känns som sandkorn när jag sväljer, förskylning på G kanske? skulle inte förvåna mig om jag säger så.. Bleeeee, jag vill inte vara sjuk!
Mamma min är genomförkyld så jag ska sno hennes bil och åka ner och uträtta ett ärende till henne, och sen hem till min bror och se om jag kan knycka en skiva av honom! :)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0