I want you to know.

Jag har inte fått mycket gjort idag alls, nästintill ingenting. Har duschat nyligen, tänkte gå och lägga mig snart, så jag kommer upp imorgon. Är faktiskt trött.
Praktik 8:30-15:30 imorgon, ska försöka smita iväg till skolan på min rast och hämta papper till provet i filmkunskap på torsdag.
Jag har inte så mycket mer att skriva, mer än att jag vill ha massa nya kläder, skor, en stundentklänning och en snygg bikini till sommaren! Nytt navelsmycke vill jag ha med, men vet inte vad jag vill ha för något, därför det aldrig blir av att jag beställer mig ett nytt!
Nu ska jag plocka undan kläderna från min byrå, sedan borsta tänderna & gå och lägga mig.

jag vet vad du vill, jag vet vad du håller på med,
men du ska fan inte lyckas,
jag älskar honom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0