jag ska aldrig, nånsin, förstöra det vi har.

Dagen har varit sjukt seg. Vaknade vid elvatiden, ingen var hemma så jag lyssnade på musik hela förmiddagen och segade, gjorde mig iordning och gick ut med hunden. Sen åkte jag hem till farfar och käkade pizza med pappa. Becca och Victort kom hem till mig vid femtiden typ, vi lyssnade på musik och snackade massa skit! Fast Victort lyssnade mest! ;) Vi avslutade med att åka ner till maistro för att Becca var hungrig, så vi var sällskap! Sen en biltur och så nu har jag varit hemma ett tag!
Jag har haft en klump i magen hela dagen, får knappt i mig någon mat, det tog stopp förut när vi skulle käka hemma hos farfar, det bara jäste i munnen liksom. Vettefan vad det är.. Kanske pencilinet?
Aja, skitsamma. Imorgon är det ny vecka. Vilket innebär praktik, jag är inte taggad alls, hur kan helgen gå så fort, jag har inte hunnit gjort någonting ju?! Ge mig längre ledighet tack..


Lite cpbilder som är tagna med camen idag, men vad tycker ni, ska jag köra på mittbena oftare? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0