Jag vill om du vågar.

Gårdagen bjöd på party! Henke den jäveln fick mig att må illa hela kvällen, taaaaaacK! ;)
Det började med förkrök hemma hos Hagge, sen vinglade vi ner till krogen vid tolvtiden. På vägen stötte vi på Martin och Danne! Och deras kompis, minns inte vad han hette! Så vi fastnade ett tag! Sen utanför SanMarino träffade vi ett gäng med tre killar som skulle utmana min vighet i att gå ner i spagat, killen var inge vidare vig om man säger så! Haha.
Vi stannade inne på lilla där det var både bra och dåligt! Träffade Oskar och Felix där och massa andra! Felix bad mig smälla till honom på käften, och det fick han sota för hela kvällen sen! "Det ringer i mitt öra hela tiden!" Haha, han som bad mig ju, så han får skylla sig själv! Men fick lite skuldkänslor sen ju :O
Nu har jag precis duschat, ska hoppa i mjukiskläder och traska ut med vovven!




ut och traska med hunden nu vare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0