party like a rockstar!

Dagen har varit bra, bara sjukt tråkigt väder! Kom nyligen hem från Flen, hämtade pappa och nu har han tagit bilen! Så nu är det fest som står på listan! :)
Vi ska shotta ikväll bruuudarrrrrrrrr! Pappas citat "bjud dom andra istället, pappa vill inte veta mer hur det slutar för dig efter 4 shoots.. " vad menade han med det?! ;) nej, jag ska ta det lugnt faktiskt :)
Nu har jag hittat lite kläder att ha på mig i alla fall, blir inte så speciellt! Ska sminka mig och fixa håret, sen kila ut med hunden! Sen hoppas jag på att min bror är snäll och hämtar upp och skjutsar mig ner på stan, ska nämligen käka med Beccis innan vi drar igång!
Ha en bra fredagkväll, för det har jag tänkt ha!
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0