som en kniv i hjärtat när du gör såhär mot mig.

Fredag var bra, trevligt folk osv! Gårdagen bjöd på lite gott och blandat, fest hemma hos Hagge, sen hos nägon Krille och sen krogen. DOCK var jag nykter och körde, min kväll bestod av cola (Y) Så jag kom hem väldigt tidigt eftersom det bara blev jobbigt på stan. Kvällen bjöd på både skratt och tårar kan man ju lugnt säga. Jag hostar så jag tar livet av mig snart, så jävla jobbigt. Värker i mina öron och i min hals gör det med, och skulle inte försvåna mig om jag har feber. Idag ska jag nog åka till Eskilstuna, jag försöker få tankarna på annat hela tiden, men det är inte lätt, DET GÖR SÅ ONT. Jag orkar inte skriva mer om helgen, jag har ingen lust till det just nu.
Hejs

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg du har :)

kolla gärna in min med och säg

vad du tkr om den ^^

2010-03-21 @ 10:03:36
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0