Somna bredvid dig.

Jag känner mig så jävla seg idag så det finns inte! Hostar som tusan, vilket också gör att jag känner mig jätteseg i halsen, bläää. Nu har jag suttit här och kollat runt efter studentklänningar, men det finns fan inga alls! Jag vet inte om jag ska köpa den som jag reserverat, eller om jag ska avvakta? Jag vill ju ha en sygg, speciell klänning till studenten!
Nu ska jag traska ut med Kimis en snabbis, Sen hoppa in i duschen när jag kommer in, det kanske får mig att känna mig lite piggare?! Fräschare om inte annat!



Jag vill ha ett par nya Converse, mina är så skitiga!
Ska fan klicka hem mig ett par snart alltså! Can't wait!

/ empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0