utan dig är jag inget.

Kvällen har spenderats tillsammans med Kristofer, vi kollade på "New Moon", redan sätt den så det var inte särskilt spännande, kom ihåg iprincipt allting!
Nu sitter jag på mitt fårskinn på golvet med datorn i knät, ska gå och lägga mig snart. Dags för praktik imorgon, varför går helgerna så sjukt fort för? :/ dom bara swischar förbi..

Jag vet inte vart jag har någon av mina vänner just nu,
jag kan inte lita på någon längre,
jag har tappat förståndet för alla,
och det kan ju inte bara vara mitt fel?
jag menar,
det måste ju finnas någonting som ligger bakom allting?
rätta mig om jag har fel, men jag klarar mig så sjukt jävla bra ensam, utan vänner som bara sviker.

Jag älskar min mamma och pappa så sjukt mycket, ni är bäst! Skulle inte klara mig utan er! <3




Dagens;
  • Ny vit tunika - Lindex
  • Lackleggings - MQ
/ Empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0