försvinn.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt hunnit med ALLT som jag skrev i det tidigare inlägget! Så nu är jag liteee stolt faktiskt, dock har jag så jävla mycket andra uppgifter att göra, så det här var inget att hurra för direkt! Men alltid en början! :) SÅ nu har jag skickat in skiten till Camilla oxå!

Hmm, nu ska vi se om jag kan rabbla upp vad jag har kvar att fixa innan skolan börjar igen:

  • Naturkunsarbetet
  • Uppsats om puberteten (halvvägs)
  • Psykosocialt arbete - Filmuppgiften (typ klar, ska bara renskrivas.), + "omprov".
  • Montessoripedagogiken rapport
  • Frågor om utvecklingsstörning (?)
  • Frågor i utveckling (snart klara)
  • Rapport " ledaren" (inte påbörjat, ska jag ens det?!)
  • Matte B - plugga järnet
  • Kommunikation - 2 prov kvar, + lite småuppgifter. ( Det kirrar jag! har siktat in mig på måndag nästa vecka!)
  • Apu uppgifterna ( Fixar jag färdig i tills slutet på nästa vecka)
  • Uppgift i arbetsmiljö och säkerhet tillsammans med Beccis (halvvägs typ?!)
  • Filmkunskap - Filmanalyser gånger 2(inte börjat, duktigt Emelie!)

Jaaa, som sagt så ser ni att jag har lite att pyssla med. Har säkert glömt något med. Usch, vad sur jag blir på mig själv nu såhär i efterhand. Att jag inte tagit tag i det här direkt när jag fått det, istället för att ha kvar allt tills nu liksom? OSMART tjej! Ska aldrig göra om det, jag lovar! Från och med att skolan sätter igång igen, så ska jag ta tag i uppgifterna med detsamma, istället för att lägga upp dem på hög, för det är inte rooligt ska jag säga er!

Nu ska stänga av allting, gå och dricka vatten och borsta tänderna. Sen soooova. Sjukt trött. Får se om det blir praktik imorgon, jag känner mig inte bra i halsen alls, och hostar som tusan emellanåt, men vi får se. Tråkigt att bara vara hemma med ju. Skulle dock behöva plugga som ni ser!
Nej, nu ska jag dra mig. Och hålla tummarna för att jag slipper åka in till akuten med mamma inatt, hoppas på att hon får sova ostört inatt, och jag med för den delen!
Puss godnatt alla sötnosar!




inte långt tid kvar nu..........
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0