varför drömmer man sånt här kan man ju undra..

Jag drömde världens sjukaste dröm inatt, jag, krille och jimmy åkte bil, krille och jimmy bestämde sig för att "hoppa med bilen", jag klev ur, andra gången exploderade bilen uppe i luften, jag visste inte vad jag skulle ta mig till, ringde ambulansen och hon sa at hon skulle göra allt för att hjälpa mig, sedan sa hon: "jag fick just in hör att Kristofer Nyman avlidit på platsen". Fyfan, det var så hemskt, vaknade och storgrät.. Tog ett tag innan jag somnade om, fortsatte drömma om samma sak, att Kristofer var död, och jag skulle berätta det för alla, satt med pappa i en buss och bara storgrina, allt var så jobbigt, ingenting funkade. FYFAN vad hemskt det var! Vaknade igen på morgonkanten och tårarna rann, sovit jätteoroligt inatt, vet inte varför heller.. :(
Så känner mig lite konstig idag, känns inte som om allt är helt okej just nu, menmen. Nu ska jag platta håret, sen skjutsa lillebror till skolan innan jag begär mig till praktiken.
2 dagar kvar nu bara! Sen looooooov :D

/ Empan.



Ringde till honom för 40 minuter sen, och han lever! En jävla lättnad, men det kändes så verkligt. Jag har för mig att jag var med honom också, och när han skulle dra "så skulle han vara död föralltid"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0