vårkänslor.

Idag fick jag reda på att jag fick VG som betyg i projekt, yey! Känns asskönt att det är klart nu och att jag fick det betyget som jag strävade efter. Idag var det praktik, 8:30 - 15:30, stack iväg straxt efter 10:00 för att hämta ut mina studengrejor, efter mycket om och men så fick vi ut dem tillslut! Allt passade perfekt, dock var mjukisbrallorna jävligt tajta upptill, men det får man leva med! Och texten på mitt glas var klumpigt, så har mailat till abcgruppen. Och strass skulle jag vilja ha på intialerna bakpå mössan, missade ju det!
Efter praktiken åkte jag hem och käkade och gick ut med hunden. Sen ner på stan med Becca för att kolla balklänningar, hittade ingen bra alls. Så vet inte vad jag ska ha på mig, om jag ens ska gå på balen?
Becca följde med hem till mig efter stan, och vi provade studentmössaorna och kläderna, sedan så käkade vi lite, och så åkte vi och solade, eller jag solade och Becca satt och tittade på! Sen skjutsade jag henne till bussen och åkte hem till Krille en snabbis :) Nu haar jag precis kollat på andra avenyn, ska lägga mig och sova nu. Praktik imorgon ju.. Måste hinna duscha och tvätta håret imorgonbitti med..
Godnaatt snyggisar!

Kommentarer
Postat av: henric med c

gooddii vg i betyg grattis jävla skönt antar jag

2010-03-11 @ 09:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0