23:46

Sista avsnittet av Andra Avenyn var grymt, kommer sakna det som fan!
Var i skolan idag men var inte kul alls då man bara får nya berg med uppgifter hela tiden, värsta pressen man har på sig, seriöst jag pallar inte mer snart, jag kommer GÅ IN I VÄGGEN!
Efter skolan så åkte jag hem, sedan iväg på stan en snabbis, köpte mig ett nytt nagellack, och sedan iväg för att fixa ögonbryen, det blev nice!:)
När jag kom hem blev det att åka iväg för att titta på en lägenhet på läroverksgatan, en tvåa. Den var nice, bortsett från lite småsaker, så ska antagligen ringa och tacka ja imorgon, om jag inte avvaktar tills nästa vecka! Pappa säger i alla fall att jag får avgöra själv!
Efter lägenhetstitten åkte jag hem och pluggade, blev klar med miljöarbetet, sjukt skönt! Men har massa kvar, tre redovisningar imorgon och ett prov. JAG pallar inte trycket alltså, för mycket. Borde vara olagligt att ha så mycket på en och samma dag.
Åkte hem till Linnea efter mitt pluggande, vi snackade skit och testade kläder! Jag snodde med mig en tunika, en kjol och en kavaj! Stackars henne ;) Sedan så var vi ute och promenerade med min lilla kimpan som satt i bilen! Btw, han hade en fästig som jag tog bört förut, mitt i huvudet! Asvidrigt!
Kom hem från Linnea vid halv tio, sen dess så har jag inte gjort något vettigt alls. Tagit mig en snabbdusch, nördat msn och kollat på sista avsnittet av andra avenyn. Just nu så mår jag illa, och känner mig inte bra i halsen alls. Har inte gjort det sen förra helgen fan, halsfluss på G kanske?! NEJ TACK.
Imorgon är det maskinen som gäller, med Linnea & Bella:) Det blir nog skoj! Brukar bli så menar jag!
Nej, nu ska jag dra mig. Ska bädda ner mig. Eller det har jag redan gjort.. Ska bädda upp mig och tvätta bort sminket och borsta tänderna så jag kan sova gott.

Puss Godnatt va :)
/e.


undvik bilden, men är det någon som tänkt på hur jävla brun jag var/är eller?! Jag håller inte igång lika mycket längre, så börjar blekna ner mig. Blee! Jag gillade att vara brun! Dock så är jag brunare än Limpan! Och sålänge jag är det så är jag ganska nöjd:D hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0