allt

Var med Becca på stan förut och köpte inbjudningskort till studenten! Sedan så åkte vi hem till henne för att plugga lite filmkunskap, vi fick INGENTING gjort. Det här kommer inte gå bra alls på fredag! Vi har redovisning då!
När jag kom hem så käkade jag. Sedan åkte jag iväg med mamma och handlade lite. När vi kom hem igen så fick jag för mig att baka en kladdkaka, och det var precis vad jag gjorde! Efter det så traskade jag ut med hunden i spåret hemma hos Kristofer, med han som sällskap! Sedan drog jag iväg & solade! Nu har jag nyligen duschat och gjort mig iordning för natten. Ska sova nu och hoppas på att jag pallar med skolan imorgooon!
Godnatt alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0