Enlitenhemlighet.

Det kallas oflyt..
Skulle klicka hem en klänning från Nelly som jag spanat in länge, men tror ni inte den är slut i min storlek då eller?! Jo! Så istället ska jag tröstshoppa mig en trippeltång från Onoff som var på kampanjpris för några dagar sedan, loggar in där och då finns inte kampanjen kvar, SÄMST!
Så jag kan lika gärna köpa den i butik då!
Becca och jag promenerade runt halva stan förut kändes det som! Vi gick förbi min blivande lägenhet och bortåt. I över en timme var vi ute:) Kändes som om jag inte träffat henne på evigheter, inte sett henne sen i måndags ju eftersom både hon och jag varit sjuka. Har nyligen kommit ut från duschen och precis borstat tänderna! Ska stänga av datorn och lägga mig i sängen och läsa lite tills proven imorgon. Önksa mig lycka till!
Ska måla mina naglar, eller bättra på färgen! Svart blire!
Imorgon efter skolan så är det picknik med klassen, ja,vi har det som aktivitet nu inför studenten! Så bara hoppas på fint väder och vad ska man ha med sig för gott?!
Nej, nu ska jag dra mig så jag får någonting gjort och sedan kan sova och känna mig lite förtjänt av sömnen!
Puss Godnatt.

du tror ju att du är nåt,
du tror ju att du kan nåt,
du tror att du är bättre än mig,
stick tillbaka, stick tillbaka dit du kom ifrån,
du hör inte hit, nej din lilla skit!



Jag har planer inför framtiden, jag har kommit en bit på vägen, vad har du?!

Kommentarer
Postat av: beccaaan

hihihi, såå längensen var det inte vi sågs ;) <3

2010-05-25 @ 12:51:06
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0