jagångrarmigdjupt.

Nu har jag varit ute med Kimis, och tagit mig en rejäl långdusch! Det kliar över hela kroppen, jätteirriterande. Vet inte om det har något med tvättmedlet, eller någon duschtvål att göra eller vad det är. Jag kliar sönder hela mig snart.. myggbett?
Jag känner mig nere, mår inte alls bra inombords. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag har alldeles för mycket tankar i huvudet.
Fick höra att lägenheten jag ska flytta till spökar det i? och det gör mig ännu mer motiverad till att flytta hemifrån, ENSAM! Nej, inte alls. Jag är livrädd för att vara ensam, inbillar mig jämt massa saker, så vafan kommer jag göra då?!
Jag har verkligen en depp kväll nu, ingenting känns bra. Har ingen lust att plugga mer heller. Jag vill bara få reda på om det  stämmer eller inte..
din jävla idiot.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

spökena gör dig inte illa om du tror det emelie! :) dom finns bara där.

2010-05-27 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0