JagHarEnKänsla

Kvällen började hemma hos mig igår! Det var jag, Linnea, Bella och Becca! Men kändes som sjuttiofem till, och såg ut som det med imorse när jag vaknade! haha.
Det var kul i alla fall, dock var jag äckligt full!
VI drog oss ner mot Maskinen vid halv tio, eftersom det var sagt att dom skulle börja spela klockan tio. Men icke, när vi kom dit så var det ändrat till halv tolv, men dom kom inte föräns vid kvart över tolv, och spelade inte länge alls! Men vi hade kul ändå! Dock blev man sjukt förbannad då alla knuffade en på dansgolvet och bara tryckte på!
Vi drog oss vid halv två eller något. Helt slut i fötterna, så Limpan och jag gick i bara strumpbyxor. Jimmy var snäll och skjutsade hem Limpan & mig :) Tack!
När jag kom hem möttes jag av ett sjukt stökigt rum, flaskor och burkar på hela bokhyllan, sängen såg ut som jag vet inte vad och ja... Det syntes att vi haft kul! haha:D
Vaknade vid åtta imorse och mådde illa, gick upp och hämtade tidningen och sedan la mig igen, och somnade till tio. Då var jag tvungen att gå upp. Och vid kvart i elva så for vi iväg mot Stockholm! Med gårdagens smink, oplattat hår, och en jävligt sliten Emelie! Vi besökte Ikea också, och vid det tillfället ville jag bara gå och lägga mig, inte kul att gå runt bakis där, fyfan en riktig pina!
Kom hem vid sjutiden i alla fall. Och har hunnit slänga i lite kläder och skor tills imorgon. Dock så är väskan nästintill full, så måste gå igenom den imorgon och se om jag verkligen behöver ha med mig allting!

Imorgon är det studentkryssning, TAGGGA babes!

Nej, jag kanske skulla avsluta detta och göra mig iordning för natten och sova igen mig för natten som var, och natten som kommer ;)
Det kommer bli hårt, jävligt hårt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0