komINTEhem.

Enligt facebook så kör alla på harrys ikväll, men jag är inte speciellt sugen. Jag har annat att tänka på just nu känns det som.. Istället får man som kommentar "Vi tar ju bara studenten en gång, kom igen?!" Sant att vi gör, men man kan inte vara med på allt, utan man får planera! Nej, nu ska jag sluta snacka, jag hade gärna velat gå ut men ah, ibland får man göra saker som är viktigare. Jag mår inte bra, mår illa och har tusen tankar i huvudet som oroar mig. 
Ska kila ut med hunden nu, sedan hoppa in i duschen.

Jag är så glad över att du alltid finns där, 
jag vet att du alltid stöttar mig,
jag skulle inte vara någonting utan dig,
jag älskar dig pappa
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0