När ska jag ha tid?

Seriöst, jag orkar inte mer..
Mitt rum ser ut som ett rent helvete. Saker överallt.. Igår så tog mamma och jag upp mina saker från förrådet, och jag har rensat och gått igenom det, och allt i min byrå. Så det är saker och kartonger överallt. STÖKIGT! och jag hatar det. Jag mår inte bra av att ha så runt omkring mig.. Så nu håller jag på med att försöka få undan skiten istället för att ha det utspritt överallt..
Nåja, nog pratat om det..
I fredagas så struntade jag i skolan och åkte iställer med Kristofer till Uppsala för att hämta Jimmy, det var inte särskilt kul men ja! På kvällen hade jag planer om att dra hem till Mikaela på fest sedan krogen, men var inte alls taggad så jag struntade i det faktiskt. Istället så laddade jag och Kristofer ner massa nya filmer och vi kollade på Alvin och gänget 2 och tjockade oss med popcorn och pepsi! Igår (lördag) så åkte jag till Norrköping med mamma. Köpte mig lite flytta hemifrån saker bl.a. duschdraperi, 4 stycken tallrikar, toa&diskborste! Jag köpte mig också ett linne/en tunika inne på Lindex!
På kvällen blev det rensning nere i förrådet och i byrån i mitt rum. Vid halv tolv på kvällen så drog jag till Eskilstuna för att agera chafför, det började regna och jag hatar att köra i både regn och mörker, men jag överlevde bilresan och kom hem vid tvåtiden!
Idag så vaknade jag straxt efter halv elva och gick upp, åt frukost och satte mig vid datorn. Började småplocka lite i mitt rum, och helt plötsligt så skriker min mamma till, då har hon lyckats trampa på en trasig vas och blör under hela foten.. Så det var inte speciellt kul, för min mammas smärtgräns är värre än ett litet barns! SÅ jag ringde Krille som hjälpte mig få med henne till akuten (hon kunde inte gå själv), väl där så tvättade dom och gjorde rent, men det behövde inte sys. Mamma nöp mig i armen då hon var så rädd och helt plötsligt så försvinner min hörsel och jag blir helt yr och ser helt suddigt, så jag går och sätter mig på stolen och mumlar åt Kristofer att flytta på sig, han fattar ingenting. Det var en så hemsk äcklig känsla, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Hur nära som helst att jag bara flög i backen. När jag väl satte mig ner så sa sjuksköterskan som höll på med mamma att jag skulle andas djupt och sitta still. Hon sa att jag fick lågt blodtryck och höll på att svimma. Så där ser man, jag tyckte inte ens det var äckligt med såret, såg det inte ens då jag stod mot huvudändan av sängen, helt skumt i alla fall. Nu vet jag hur det känns sekundrarna innan man tuppar av! Hade jag själv inte satt mig så hade jag fan legat på golvet..
Vi blev inte kvar på Akuten så länge i alla fall. Utan kom hem straxt innan två, och då blev det mat. Nu har jag plockat lite i mitt rum, men finns masssooor kvar, jag är helt slut. Tror nog jag ska lägga mig och vila en halvtimme/timme, sedan traska ut med hunden min. Efter det ska jag försöka bli klar här i rummet. Och sedan försöka plugga lite. Jag hinner aldrig med det, alltid något annat som dyker upp...
Jag behöver ett par skor till studenten, en kofta att ha över klänningen fall om det är dåligt väder, och en festklänning till kvällen!? varfan ska jag hitta de någonstans? Kollat överallt ju, men hittar ingenting som faller mig i smaken, HJÄLP mig någon! TACK!
Nej, nu ska jag ta mig en tupplur, solen börjar skina förresten.. Och min pappa var precis här och hämtade bilen. Så nu är jag mer ägare av en cykel. Jihooo.
Ha en bra söndag, pojkar & flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0