Skolan

Sitter i skolan. Fett ovärd dag! Inte gjort ett skit! Nyser hela tiden så jag håller väl på att åka på en rejäl förkylning nu efter allt mitt festande på sistonde!
Slutar den här lektionen om tio minuter i alla fall. Och då ska hanna och jag ta oss en joggingrunda ute i solen! Skönt! Sedan ska jag bege mig hemåt och äta något och efter det så ska jag åka med mamma och lillebror ut till Erikserg för att hälsa på hemma hos Marja.
Förresten, Kimis är sjuk igen. Jag vet inte om det är pågrund av fästingen som jag fick bort igår, han är inte pigg alla i alla fall.
Imorgon får jag svar på om jag får lägenheten på Stensättersgatan eller ej! Hoppppas! :)
Nej, nu ska jag dra mig. Ha en bra dag allesammans!
Puss!

26 dagar kvar till studenten
19 skoldagar kvar
Näsäta vecka, på torsdag så ska ALLA arbeten vara inlämnade för betygssättning. uuuusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0