tanågonannan.

Just nu är jag sjukt irriterad och besviken. Har egentligen ingen som helst anledning.. Jag har inte rätt till att bli sur för en sån här sak, ibland undrar jag själv vad det är med mig!
Kom hem från skolan för en stund sedan, skippade sista lektionen då jag inte orkade vara kvar tills kvart i fyra..
Har fått två erbjudanden till om lägenhet, en tvåa på stensättersgatan och en etta på läroverksgatan. Ska väl ringa dit senare och se om jag kan komma förbi och titta! :)
Nu ska jag göra något vettigt! Ikväll blir det Harrys och Öltältet! EN MÅNAD KVAR I SKOLHELVETET!


ta mig tillbaka till kryssningen, dag 2!


jag hatar att jag är så svartsjuk


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0