The Funreal - Band of Horses

Skolan idag var soft, hade bara tre lektioner om man bortser från föredraget i aulan! Efter skolan så hämtade pappa mig och jag följde med till Flen för att hämta bilen, direkt från verkstaden med nya däck! Och jag inviger dem! Niice:)
Kom hem vid fyratiden och hade tydligen inga hemnycklar och ingen var hemma så åkte en sväng till Specce, där jag träffade på min körlärare Andreas på parkeringen med en elev! Han öppnade dörren och sa " Tja, stå kvar där ett tag!" "nej, då har jag ingen bil kvar sen!" svarade ja! "Jodå" sa han! Så log han! HAHA:) så han fick parkera bredvid mig den stackarN!
Efter det så åkte jag hem till Kristofer en stund. Kollade på en film där, den var väldigt bra! 18 Year Old Virgin, hette den. Åkte hem vid halv sju för att käka, äcklig mat var det! Sedan så traskade jag ut med hunden, och det var inte alls skönt ute, dumma blåst!
När jag kom in så hoppade jag in i duschen. Nu har jag precis diskuterat lite med min mor, och försöker plugga naturkunskap, men det går inte framåt alls. JAG HATAR SKOLAN! eller inte själva skolan, men alla jävla läxor. Det är de värsta, FYFAN vad det ska bli skönt att slippa dom, läääängtar!
Ska kolla runt lite och se om det kommit ut några nya lägenheter på nätet nu!
5 dagar kvar till kryssning
3 dagar kvar till maskinen




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0