fredag!

sitter i skolan och har samhällskunskap, borde egentligen komma på något ämne som jag ska skriva om men jag är inte alls på plugg humör, så det blir att komma igång hemma eller nästa lektion!
slutar om en kvart, så jävla skönt!
senare ska jag vara med sandra, troligen! ska bli kul, länge sen man träffade den bruden, jag har saknat henne som fan, alltid roligt med henne!
nej nu ska jag röra på mig, kanske kan flörta in mig så jag får sluta lite tidigare ;)
ska ringa & störa min snygging som städar trappuppgången, kanske han dansar med svabben vem vet? hahah ;D från dansuppvisningen igår, han sa att han skulle det så det skulle inte förvåna mig om han gör det!  haha;)



Kommentarer
Postat av: henric med c

tjapp jag vet vad du kan skriva i samhälls kunskap o det är om att blogga och om twitter blogg det som räddade en typ i alperna som twittra o dom hittade honom osv,o om facebook osv det är idag samhällskunskap som vi alla lever i o att skriva om inga tråkiga samhälle i sverige det är ju stenåldern. tjopp o hej

2009-04-17 @ 12:29:43
URL: http://trojka.blogg.se/
Postat av: svar till henric med c:

haha men det var olika ämnen som vi skulle välja bland, typ svält & sjukdomar, barnarbete, krig & flyktingar osv!

2009-04-17 @ 13:14:47
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0