hej, vi är typ normala? :)



sitter hos pappa med bästa älskling. pappa och jag köpte en bärbar dator idag så jag inviger den, den har inbyggd cam, lite coolt ^^ jag vill oxå ha en sån här, helt kär i den!
får se om jag kan muta till mig den från pappa snart, liksom han kan ju knappt gå in på internet :S han kan få min dator, den duger mer än väl åt honom!
aja, nu väntar vi på pappa som åkte iväg för att hämta pizza! så ska vi väl käka, sen åka hem till kåtholm igen, fast vem vet, kanske hinner ta en tur med moppen innan ;)
skriver kanske mer senare och laddar upp lite bilder på kusin från norge, för träffade henne idag, passade då också på att fota henne lite, men kan inte påstå att hon fastnade speciellt bra för hon ville inte vara med på kort! men iaf!
ha en fortsatt bra onsdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0