söndag



kom hem från älskling för en stund sen, var på ljusparty med mamma men det var tråkigt så drog hem te krille, dit kom även emil. Satt mest ve datan där och tog massa muppbilder med systemkameran! haha.
nu har jag världens huvudvärk vet inte vart jag ska ta vägen, så jävla jobbigt. tog en panodil hos krille och en alvedon nyss hemma, men det verkar inte hjälpa.
jag ska iaf äta om en stund, pizzakit för dom som vill veta!
sen blire att dra sig ner mot stan för att träffa becca som ska sova här. ska lämna usb minnena te älskling med, eftersom han skejtar vid tallås. Becca och jag ska träffa marcus från nyköping en stund, det blir spännande!
önska henne lycka till ;)
haha :D
nu ska jag se om pizzan är klar.
puss!

Kommentarer
Postat av: becca

haha, du lyckades ju lösa det hela galant du! ;) <3

2009-04-20 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0