torsdag

skolan idag kändes som en evighet, tror det är den där övertråkiga keramiken som gör dagen så lång!
höll på att dö utav skolmaten idag, så vidrig soppa med köttfärs och skit, jag som inte ens kan äta köttfärsås längre, undra om jag håller på att bli vegitarian.
Min snälla kristofer var iaf snäll och köpte pommes till mig så jag klarade mig någolunda bra!
blev nästan färdig med en läslogg på svenskan, ska mest renskriva nu! Maria tyckte jag jobbade på riktigt bra, fick faktiskt beröm! fick också tillbaka filmuppgifterna om shakespeare och jag fick vg, svenskan börjar faktisk bli mer rolig nu när man kommit igång framför allt när det går bra för en.
ska försöka skriva klart en löslogg till under lovet så det bara är en kvar, och så jobba på som fan med matten, om jag fattar ngt! annars får min begåvade kille hjälpa mig, det lyckades han ju med i tisdags iaf, då fattade man iaf hur man skulle göra vilket man inte gör nör annika själv ska förklara.
nu ska jag ta något gott att dricka & sätta mig framför tvn innan lillebror kommer hem och äger tvn hela dagen/kvällen!
/e

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Jag ska utan tvekan bli mattelärare när jag blir stor :) NOOOOT ;) saknar dig älskling <3

2009-04-02 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0