091205



Godmorgon!

Igår var det alltså fest som gällde! vi började (jag och becca) hemma hos jokern, där var det vi plus massa killar! men det var kul! Sen så kom Sandra dit och då blev det mer drag. Redan när vi gick därifrån så kände jag att jag inte behövde dricka mer, men gjorde dock det ändå för att ha något att göra, haha! Vi vandrade vidare till adam straxt innan tio och där var det full rulle kan man ju säga! Träffade massa folk däär:) vi blev kvar där till straxt innan klockan tolv, och då gick jag, sandra, mia och malin ner på krogen! dock vände ja i dörren och var inte så mycket inne där!
Becca mådde inge bra, så hon fick styra hemmåt istället! så går det när man blandar och dricker alldeles för fort ;) det har jag lärt mig av mina misstag! du med nu kanske?! ;) stackarN!
Jag kom hem idag straxt efter elva, och ingen är hemma! Skönt! Så jag har badat, asskönt! och nyss så stekte jag hamburgare ala empa! :) riktigt god måste jag erkänna!
Nu ska jag klä på mig något vettigt och bekvämt så jag kan visa mig ute, för jag ska nämligen ut med hunden i detta roliga väder! sen blir det att råplugga trafikteori. UUUUUUUSCH säääger jag baraaa >-<

Skriver mer senare, om inte teoriböckerna tagit livet av mig! :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0