2009

År 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm massor av saker, men kommer inte på allt just nu, men t.ex. tog körkort, var på kryssning med Becca.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften;P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, Linda och Glenn :)
4. Dog någon som stod dig nära? Yepp, eller nära och nära vet jag inte men ja.
5. Vilka länder besökte du? Inga, eller räknas Åland? haha.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, massor!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 28-29 Oktober, då Becca och jag var på kryssnig, 8 December, då jag tog körkort, och juldagen!. 
18. Vad var din största framgång 2009? Den som ändå visste det.
9. Största misstaget? Det ska vi inte prata om här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? mjaaa.
11. Bästa köpet? kommer inte på något för tillfället! :P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, Alkohol och behövliga saker.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Gjorde det säkert, men kommer inte på något nu!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  I gotta feeling, det finns ingen här som tvingar dig att stanna, What can I say.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var ledsnare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lagt ner mer energi på skolan, men varit så mycket med körkortet!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inte brytt mig om folk som som inte förtjänade det.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj, och med mina vänner! :)
19. Blev du kär i år? Pass va.
20. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn
21. Bästa boken du läste i år? I taket lyser stjärnorna.
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En ny säng och körkort!
25. Något du önskade dig men inte fick? Hmm, nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade liten förfest hemma hos mig, sen var jag ute på krogen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Har ingen speciell stil, klär mig som jag vill!
29. Vad fick dig att må bra? Hmm väldigt mycket! b.l.a. resan till göteborg med Kristofer, och kryssningen med Beccis.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.
31. Vem saknade du? amanda.
32. De bästa nya människorna du träffade? Mia och Hanna, assköna brudar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0