CHA CHA

Jag har blivit asbrun om magen! Ser ut som jag har vita sting på mig när jag är naken! haha , mindre snyggt! men man känner sig mycket fräschare när man är lite bruuun! Så 2010 = sola regelbundet så det håller i sig! :)

Imooorgon är det nyårsafton och självklart så blir det utgång! Beccis och jag börjar hemma hos mig med fix och lite dricka, sen far vi vidare hem till Henke på fest :) Sen får vi se om vi hamnar på festen på stan, eller vart det blir. Slutligen så blir det väl i alla fall stan och kroogen! om vi kommer så långt, d.v.s.!

Imorgon kommer vara en sån dag som bara springer iväg, jag måste fixa det med outfiten till kvällen alltså! och se hur det ser ut, annars måste jag klura ut något annat! Men det blir nog bra, det brukar det ju bli menar jag!

Nu ska jag sy några stygn i mitt nya hårband, så det sitter kvar på huvudet imooorgon! (::
Och sedan kolla på riverside! missat massa avsnitt av de! Sen blir det sängen! Sängen<3Mig, hihi.

Pusssssssssssss va.
/ Emelie Olsson


såhär söööt är jag just nu, nyduschad och utan smink! haha. man får bjuda på sig själv ibland!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande tillsamamns med han kristofer?

2009-12-30 @ 22:36:13
Postat av: svar:

Jobbigt att du inte kan skriva vem du är! hatar att svara på kommentarer när man inte skriver vem det är ifrån men men. Nej jag är inte tillsammans med Kristofer längre, om du så gärna ville veta

2009-12-31 @ 09:24:13
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0