vågar jag stanna kvar.



Solning pååågår!



Jag och Tessan på lilla krog förr förra helgen!



Tog som sagt ett hål till i varje öra i torsdags, det blev nice!

Jag & Sandra i bilen påväg in till stan förr förra helgen!




Jag och Sandra igen!

Laddade upp lite gamla bilder som aldrig blivit av att ladda upp tidigare! Det tog mig en evighet med mitt långsamma internet som lever sitt egna liv hur fan det vill!

Kvällen har varit lugn, skönt om jag får säga! Agneta var här, och jag fick julklapp av henne, en sminkbox med allt möjligt skoj! tack så mkt! :)  Var iväg och solade förut oxå, lillebror var med mig som sällskap, roade honom
med spel på mobilen under soltiden! När jag kom hem blev det duschen, skönt kan jag lova, för var svettig som fasiken efter solningen. Sen har det inte blivit mycket mer än häng i sängen vid datorn. Nu ska jag göra iordning någonting att äta, sen blir det min sköna säng!
Godnattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0