I wanna know what love is

Tänkte skriva några rader innan jag ska sova! Var och solade förut, och det vart sjukt vamt, höll på att dö! Fick helt plötsligt då jätteont i högerörat, trodde jag råkat ut för öroninflammation, eftersom jag haft ont till och från, men nu känns det bättre igen i alla fall (till och från)! Tagit alvedon! Så tur är väl det. Vill ju inte bli sjuk nu till nyår!

Har nyligen duschat och det var skapligt skönt, man kände sig inte direkt fräsch efter att man solat i 22 minuter!

Imorgon åker jag med Victor och Beccis till Etuna en stund, just ja! ska ringa till pappsen nu, det får jag inte glömma! ;)

Sen ska jag fasiken soova, är skapligt trötttt!
Godnatt pussssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0