ibland äre okej, ibland inte..



Böckerna åker ut genom fönstret snart! så förbannat trött på skiten!

Blev ingen skola för min del idag, vaknade upp med världens mensvärk, gjorde så fruktansvärt ont i hela magen!
Framåt middagen blev det lite bättre så pappa kom in till stan och vi övningskörde, det går bra, men föredrar inte att backa in mellan bilar, det måste jag träna mer på! Så jag slipper känna mig så osäker på den biten!

Igår kväll tvinagde jag in Becca & Victor till stan, dom hämtade upp mig och vi åkte och käkade pizza på maistro, dock slängde jag mer än halva! oväärt!
Imorgon åker min klass till Stockholm för att gå på SACO mässan, rooooligt med uuberlång bussresa? aja, bättre än vad en torsdag i skolan i alla fall!
På fredag blir det kanske utgång, jag har inte bestämt mig ännu, men det visar sig :)
Nu ska jag göra några kunskapstester, det är astråkigt, ååååååååååh!
Skriver mer senare kanske..

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0