I'm sick of this life

Denna dag har varit rent utsagt värdelös! som dom flesta andra dagarnaa! Inte gjort något vettigt eller roligt alls. Åkte som sagt till flen med lillebror, hämtade upp Becca i sköldinge oxå, köpte hundsängen, sen åkte vi tillbaka till staden igen! Lämnade av Becca hemma hos Stefan, sen åkte jag och bror vidare hem för att äta. Efter maten var mamma och jag nere på stan, men hittade ingenting! Katrineholm suger hårt alltså!
Måste åka till norrköping eller någonstans i veckan så jag blir färdig med alla julklappar, någon som vill hänka? :)
Nu har jag precis kommit hem från att ha skjussat hem pappa från jobbet och till flen, så nu är det jag som äger bilen för tillfället!

puss



jag tycker att hanna ska komma hem snart, och inte vara borta i två veckor i värmen! JAG är INTE alls avis!
kom hem med dig istället så vi kan boka kryssning i mellandagarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0