I've made my mistakes

Igår hämtade jag ut mitt körkort, najs! haha.
Igår var det oxå fest. Började med fix och förkrök hemma hos Becca, där var också Sandra och Victor, och så jag såklart! Sedan for vi in till stan och hem till Victor där vi fortsatte dansa och dricka! (Snygglinus, påstod att han var större än mig fastän han bara är 16!:D) Sedan blev det krogen! Blev bara lilla igår, det var där som vi stannade! Träffade ju brudarna från klassen där, Tessan var på till max, så det ska vara!  
Jag hade trevligt sällskap hela kvällen och det var mys!

Den här dagen har inte varit speciellt rolig, varit så sjukt jädra trött! Ska sooova som en bäver inatt, inte för att jag vet hur dom sover men i alla fall, det lät bra! (Y)
Jag har varit i Norrköping idag, jag ville verkligen inte men hängde med ändå! det var fan bland det värsta jag gjort, fy fasiken vad jobbigt det var att gå runt när man är trött och bakis som ett svin! Jag köpte en julklapp till lillebror, en till Beccis och en nyårskjol till mig, dyr som fan var den! men den var jag värd ;)




bjuder på denna snygga onyktra bild från gårdagen! haha. man måste bjuda på sig själv ibland, inte sant?

Mer bilder kommer inom kort, tar så sjukt långt tid att ladda upp en bild. Jag har inte tålamod till att väänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0