jävla fittsnö, far åt helvete vetja!

Jag förstår inte vad jag gjort dig, finns ingen anledning till att du ska behadla mig såhär. Du verkar aldrig förstå att du sårar mig. Jag är fan inte lika jävla känslokall som dig i alla fall! Jag ger fan upp nu, det är inte jag, utan DU som ska komma krypandes tillbaka och be om förlåtelse.

Nu ska jag byta om, sen ta bilen hem till farfar min, skjutsa min far till firmafesten! sen blir det Norrköping i ovädret! Man kan ju hoppas på att det slutar bättre än vad det gjorde för brorsan min igår, jag ska försöka hålla mig kvar på vägen i alla fall, eller vare kul i diket marcus? ;)

/ Empaaa 


Kommentarer
Postat av: PatteN

haha jävla snygg ni kört av i alla fall !;D

2009-12-17 @ 17:30:55
Postat av: Emelie

HAHAHA NI?! det var min bror som körde om mig, sen drog han i handbromsen och svängde höger och då small det ;) Jag klarade mig och min bil med:D

2009-12-17 @ 17:45:05
Postat av: henric med c

klantigt att dra i handbromsen på en saab när den tar i fram o framhjulsdrivna bilar sticker direkt.Man leker inte på gatan de blir dyrt prova en bana som är in hängnad.ps. tänk om man träffar en stolpe eller en lycktstolpe de kostar 100.000 kr o betala om man e skyldig o lekt.

2009-12-17 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0