Julafton..

Ja minsann, det är vad det är idag! Dagen började med att jag gick upp och gjorde mig iordning, öppnade mitt paket med klockan från pappa. For ner på stan med mamma och lillebror och till kyrkogården. Sen hem igen och då kom pappa med paket från han och farfar. Blev lite pengar, en parfymförpacnking med britneys spears och ett läppstift som stod högst upp på önskelistan, eller "ska ha lista" som jag kallade den för! haha.
Senare så blir det paketöppning från mamma, brorsan och perolov! 

Nu ska vi snart äta maaaaat! jag börjar bli hungrig faktiskt! Men ska sätta mig framför tvn en stund och mysa först! 
Ska se om jag hinner med att lägga i några slingor i utväxten min sen, annars blir det så stressigt imorgon! Hade tänkt ta mig en tur till Norrköping och kolla om jag hittar något till imorgon kväll att ha på mig, annars vet jag inte vad jag ska ha på mig. Vill ha ett par nya snygga klackar oxå, men känns egentligen inte som min ekonomi tillåter det! så får smöra lita för pappsen min, är ju som sagt pappas lilla flicka, klart jag måste ha ett par snygga skor till jul och nyår liksom, han vill ju inte att jag ska gå ut i vad som helst ;) 

Nu klagar min mamma om att jag ligger i sängen med datorn i knät på julafton, lite osocialt kanske men vafaaaan! haha, bäst jag drar mig härifrån, annars kanske inte tomten kommer till mig senare :O det vill man ju inte gå mist om ju, haha. :)

God Jul på er alla! :) 
puss va.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0